TEIXINT FUTURS: CONVERSES LITERÀRIES SOBRE COMUNITAT

Divendres A les 18.30h
30 de maig de 2025
Espai: Sala M. A. Capmany
Et convidem a aquesta conversa literària enriquidora amb Mireia Parera i Rubèn Suriñach, autores i coordinadores dels llibres Teixir comunitats i Futurs (im)possibles. Una trobada per explorar noves formes de viure i construir col·lectivament el futur.
Sobre els llibres:
Teixir comunitats és una invitació a repensar la vida en comú a partir de l’experiència de la cooperativa Fil a l’agulla. Adreçat a persones que viuen o volen formar part de comunitats intencionals, aquest llibre col·lectiu ofereix eines i reflexions per enfortir el sentit de comunitat.
Futurs (im)possibles ens convida a imaginar i construir un futur desitjable en resposta a la crisi ecosocial. Lluny de la ficció, planteja escenaris reals i accions concretes per revertir el camí imposat pel capitalisme, amb aportacions de veus clau en el canvi social.
No et perdis aquesta espai per dialogar, imaginar i construir futurs comunitaris!
A càrrec: Pol.len Edicions, Mireia Parera i Rubèn Suriñach
Preu: Gratuït
30/05/2025
Abans d'inscriure't
Abans de fer una inscripció en línia a tallers has de saber que la inscripció és nominal. Amb les teves dades no pots inscriure a una altra persona.
______________
Suplement per al material
Alguns tallers tenen un suplement de material que caldrà abonar el primer dia de taller.
______________
Ajuts per a Persones a l’Atur i Persones amb Discapacitat
Consulta el nostre web.
Xarxa de Centres Cívics
Gestió tècnica:
TRANSIT PROJECTES S.L. (B59489351) | Av. Fabregada, 22 3r pis 08907 L'Hospitalet de Llobregat (Barcelona)
info@transit.es
Centre Cívic
CENTRE CIVIC PATI LLIMONA
Regomir, 3
08002 Barcelona
932566100
ccpatillimona@patillimona.net